Friday, November 4, 2011

DULU LAIN SEKARANG LAIN

alhamdulilah...
da dekat 2 thn da aku buat blog nie...bkn utk tatapan umum..hanya untuk diri sendiri..kalau sesiapa nk baca terpulanglah..nk komen amatlah tidak dialu-alukan..nie psal diri aku..aku pnye suke...ada aku kesah...:)

berbalik pada tajuk yg diberi..rasanya aku da lain kot drpd dulu..aku dulu rasa seperti sehelai daun kering di padang pasir yang terbang tanpa hala tuju..kini alhamdulilah, semangat aku lebih luar biasa...mana x nye..da ada org jaga makan minum..ececeh...:)

aku x pernah rasa segembira begini....rasa seperti dunia..ana ampunya..bak kata Allahyarham Tan Sri P. Ramlee..hehehehe..mungkin pada org lain bnde nie biasa..tp pada diri aku tidak..tidak sama sekali...aku menghargai apa yg telah dikurniakan kepadaku..selama 2 tahun aku bersabar..akhirnya aku telah ditemukan dengan seorang insan yg tahu menghargai diri aku(chewah..ayat cm poyo)..aku rasa seperti mati hidup semula(poyo lagi mamat nie)..hehehehe

taon nie da genap da umo aku 20 thn..rasa cm baru semalam je msok tadika..terkencing dlm sluar..pas 2 cikgu tadika yg tkarkn sluar 2..hehehehehe(maluuuu)..skrng da nk jdi bapak org da..(chewah)..ape daa..keje belum da sbuk nk jadi bpk org...nk tanggung anak org pkai ape??nk bagi makan ape?xkn nk bg makan nasi ngan telo je tiap2 hari..sakit la org rumah aku..hehehehe..:)

Buat insan bernama Syaidatul Najwa, hubby rasa gembira sangat tatkala ayg ckp yg ayg selesa bersama b..b lah org paling gembira ble ayg ckp yg b ske bt ayg gelak..b yg paling happy ble dgar ayg ketawa..b janji yg bnde nie akan berterusan sampai akhir hayat kita..InsyaAllah..b akan cuba yg terbaik..

Hubby Sayang Ayang