Thursday, November 10, 2011

SECARA TIBA-TIBA

Sampai Hujung Nyawa.
Purple

Tidak pernah ku terfikirkan
Bahawa kau dan aku ditakdirkan bercinta
Aku bagaikan tak percaya
Bila kau melafazkan kau cinta kepadaku

Resah kiranya perasaan
Sejak kau hadir dalam hidupku
Setiap hari merinduimu
Tanpa jemu ku menantikanmu

*
Gelora di jiwa membuatku gelisah
Menanti saatnya untuk bersama
Betapa sabarnya dibakar rindu
Yang menjulang-julang

Cintaku kasihku ku simpankan untukmu
Tidak sikit berubah hati
Betapa setianya cintaku kepadamu
Sampai hujung nyawa

Ku berdoa agar kau pun setia
Ya tuhanku bahagiakan kami

(Ulang dari *)

Tidak pernah ku terfikirkan
Bahawa kau dan aku ditakdirkan bercinta
Aku bagaikan tak percaya
Bila kau melafazkan kau cinta kepadaku

Resah kiranya perasaan
Sejak kau hadir dalam hidupku
Setiap hari merinduimu
Tanpa jemu ku menantikanmu kekasihku


bait-bait lagu dari kumpulan purple 2 btol2 buat aku rasa cm ape yg aku alami sekarang nie..
aku x menyangka yg bnde nie bole 'setepek' melekat kt muka aku...
perancangan asal aku bukan seperti apa yg aku alami sekarang..
secara mengejut bnde nie bole dtg dan pergi..
alhamdulilah berkat doa aku untuk dipertemukan dengan seorang yg bole memahami isi hati aku akhirnya termakbul..

mungkin selama ini aku terlalu obses untuk mencari...
akhirnya ia datang dengan sendirinya...
alhamdulilah...

saya harap awak bole memahami isi hati saya..boleh terima saya seadanya..
saya tahu yg saya tidak seperti lelaki2 lain diluar sana..tp percayalah
segala kasih sayang saya akan saya curah sepenuhnya kepada awak...

terima kasih awak...
hubby will always love you..:)