Friday, February 3, 2012

ADAKAH SELEPAS INI AKU AKAN BERJAYA?

asalamualaikum w.b.t...rasanya lama da x post smthing kat sni..sibuk kn..maklumlah..mcm2 aku buat sejak akhir2 nie..nk improve diri sendiri..aku da bosan hidup dalam keadaan mcm nie..susah..aku da tekad dalam diri aku..aku nak buat anjakan paradigma..aku nk ubah nasib keluarga aku..aku xnk jadi seperti dulu lagi..aku pon ada juga keinginan utk berjaya..org yg pertama sekali yg aku akan gembirakan x lain dan x bukan adalah bonda aku sendiri,iaitu Pn Saliha Bt Hj'Jaafar..mama,insyaAllah abang akan buat yg terbaik utk keluarga..abg nk bwk family kita keluar dari zon kita berada sekarang..abg nki tngok sblom abg umo 30 abg nk anta mama n abah menunaikan haji..da sebelum itu abg nk bawak semua keluarga kita mengerjakan umrah..itu niat abang..abg mintak mama restukan segala yg abang buat disini..abg minta doa mama kerana doa seorang ibu adalah yg paling mustajab..insyaAllah ma..I'll do my best..Insyaallah lepas nie hidup kita xakan mcm dulu kembali..abg akan terus istiqamah..yg penting 5 waktu..2 da jadi kewajiban kita..ape2 pun..abg love u so much mama...always and always...:)