Tuesday, June 5, 2012

KONVOI MAJLIS KAHWIN PNC

asalamualaikum..dah lama da tak update entri kat sini..kali nie entri aku dipenuhi gambar2..maklumla..kawan punya majlis kahwin kan...konvoi pada hari ahad lepas,3 jun..bertempat di Masjid Tanah..dari JB 3 biji kereta,dari central 6 biji,tuan rumah melaka ada 3 biji..konvoi  dengan crew2 personation cliquer..da jadi ahli kan..kena la bagi komitment..takde la ramai yg join..tapi semua yg hadir nie da macam adik beradik..adaje yg pergi x bawak kereta sendiri..carpool jela..termasuk aku..maklumla..cuti sekola..highway jam teruk..tapi xpe la..aku mengucapkan berbanyak2 terima kasih kpd member aku yg sanggup tumpangkan aku sampai melaka dan hantar aku balik sampai depan pintu rumah..credit to Ejat sbb sudi lyan aku dlm keta..kesian ko kene anta aku..siap layan lawak ke der dalam keta..bosan punya pasal..hahaha..tapi 2 la..mcm mana ntah bole terbalik upload..cerita dia bermula dari bawah...
time nie da penat da mandi2..makan kat masjid tanah
 bersama pengantin,En Helmi
 dari kiri:Zakri,Sharol,aku dan Eddie
 ni budak 3 orang kalau da jumpa memang habis la..
dari kiri ajai,pacak dan zarin..
 'di hari persandingan mu'..hahaha..nasib bek gambar aku time tepung tawar xde..segan kot..belun cukup umur nk tepung tawar..
 part nie paling best..mangsa pertama,pacak hendak dikekahkan ke dalam pool..
hahahah..amik kau pacak..
 time susun kereta nk parking..maklumlah..ruang parking x cukup..mpt nie muat2 utk 6 biji kereta je..yg dtn ada 12 biji..susun selagi boleh..
 yang nie aku memang x tahan..awek nie bole dduk sebelah aku...tak tahan weyh..hahaha
 mula2 sampai di Tol Simpang Ampat..menunggu cliquer2 yg lain tiba..
time penyusunan kereta..masing2 nk tunjuk apa ada dalam bonet 2..nampak stendet..dalam siapa tahu..hahaha
dok melepak sambil tunggu nak check in resort...

t
last sekali aku dan juga icham..aku da anggap dia mcm abg sendiri..walaupun duduk satu taman..tapi x pernah jumpa..apedaaa..hahahah

itulah ceritanya...penat jugak seharian kat sana..walaupun belajar kat melaka..tapi pengalaan bersama cliquer2 sukar utk dilupakan...semakin lama semakin erat silaturahim yg terjalin..insyaAllah kalau ada masa dan kelapangan aku akan follow lagi konvoi2 yg diadakan..
terima kasih kepada semua yg join konvoi nie..aku rasa best sangat..walaupun aku antara ahli termuda,tapi aku rasa tidak dianak tirikan..
credit to Rozy(Mr.President),Bobby,Icham,Pacak,Teacher Jiha,Eddie,Shafie,Ejat,Sharol,Zakri,Hafiz sekeluarga,Abg Talib,Aidil,Ajai,Zarin,Wada dan tak lupa juga pada pengantin baru..State Leader Johor,Helmi Basir dan isteri..
dari aku,6PNC67