Monday, May 20, 2013

TAHUN YANG KE 22

alhamdulilah,semalam genap birthday aku yg ke 22 thn,ada yg lupa,ada jugak yg ingat,paling brmakna aku sambut besday aku kat perkhemahan tahunan sbg fasilitator,n yg sambut besday aku adalah member baik aku sndri,achiek,dia bakarkan rokok sbg tanda ucapkan selamat hari jadi,pd dia,klau dia bakarkn rokok hanya utk org yg istimewa pada dia,maknanya aku trgolong dalam org yg istimewa pad dia,aku org yg kedua dia bakarkan rokok slpas abg kandung dia sndri,

semalam jugak aku teman member baik aku jugak g tournamnet tamiya,dia lupa yg smlm besday aku,aku xde pon la ingatkn dia,so mcm biasa je la,alhamdulilah,keta dia masuk top 8 dan pegi final,time peringkat final,dia dapat no 5,okay la tu bg beginner mcm dia,lpas tu dia belanja mkn ABC kampung melayu,pd aku cukup la tu sbg hadiah besday,padahal dia xtau pon besday aku smlm,then dia ajak Ina n Tima makan mlm tu,tak sangka diaorg wish besday aku,ingat pulak kat besday aku,ingatkn dia lupa,rupanya tak,padahal diaorg jarang on9..alhamdulilah

yang paling aku suka sebab dapat sambut besday dgn org yg paling istimewa pada diri aku,aku tak akan lupa sampai bila2,insyaAllah ada rezeki aku sambut jugak besday kau nanti...:)

tahun yg ke 22 ni aku harap sangat aku dapat bina masa depan aku,bina kerjaya aku,hari ni jugak aku lepas interview aku,alhamdulilah,hanya berapa minit je,insyaAllah 8 Jun ni aku mula bertugas...

sampai sini je kot utk post ni,insyaAllah kau post balik akan datang..
Asalamualaikum..:)