Sunday, January 31, 2010

hARi SeMaLaM HaRi Yg CoMPLiCaTeD BagIkU

aku akan menghadapi kursus berkenaan dengan motivasi yg akan dianjurkan oleh universiti aku.....hampir pukul 2.30 pagi aku baru dapat lelapkan mataku...berbagai masalah yg menerjah masuk dalam fikiran aku....bayangkan 2 problem yg masok sekaligus....nasib bek x pecah pale aku....lau laptop kompom da hang.....mungkin aku bole tipu orang lain...tp aku xbole tipu diri aku sendiri.....walaupun aku da C***H nagn g**l aku...tapi aku still s****y dye....walaupun aku cume sempat bersama dy 42 hari bersama dye tapi pd aku rasa seperti tiada apa2 makna....mungkin pd diri dye c***h 2 da jadi mcm asam garam dlm idup dye....tp bg aku tidak....ia mendatangkan kesan yg mendalam bagiku....bayangkan nie 1st time dalam hidup aku mengenal cinta.... 1st time gak aku ditinggalkan...aku xtau ape sebabnye....kenapa????adakah aku nie x se hensem jejaka2 lain yg ada kt luar sana....aku bole bagikan sidia 110% tumpuan tetapi kenapa dia mcm acuh x acuh.....menganggap aku nie hanya tempat utk melapaskan sepinya....mungkin aku nie tmpt utk lepaskan boringya...ataupun tmpt utk melepaskan nafsunya??????ape yyg aku alami nie sedikit sebanyak menjejaskan pelajaran aku....seperti dalam lagu kumpulan Umbrella(Ramalanku Benar Belaka)...aku malas la nak taip lirik lagu nie....panjang kot lirik lagu nie...ntahla....semalam lepas aku dengar lagu dari kumpulan new boyz(sejarah mungkin berulang ngan meraung tetibe jer airmata aku berjurai....xtau la nape....secara tiba jer....sidia pulak anngap apa yg berlaku nie cm tiada apa2....cm tiada rasa bersalah...nak kata aku nie lelaki yg ganas x jgak...aku agak la touching....jiwang pon ye...tapi sekarang aku cuba utk melupakan dye....mungkin pengganti si dia boleh membuatkan aku melupakan dia....melupakan pengalaman2 yg mungkin bagiku manis....(pengalaman pertama mengenal cinta)...ntah la....pagini aku bangun dengan azam baru...aku nak lupakan dia dan bina hidup baru....aku nak delete no dia dan jgn toleh kebelakang lagi....impian ku nak bahagiakan ibuku coz diala yg banyak berkorbon utk aku...aku sanggup serahkan nyawaku demi ibuku....