Tuesday, February 2, 2010

SERABUT DENGAN MASALAH YG BERLEGAR-LEGAR DALAM PALE OTAK AKU


AGAK SETIAP MALAM LA AKU UPDATE BLOG AKU....HEHEHE....SAJE JE AK TAIP HURUF BESAR....malas la nak taip huruf besar.....biase2 suda....betul x???ok la....aku btol kagum ngan kawan aku yg btul2 care ngan masalah aku.....aku terjharu sangat dengan dyorang.....sanggup luangkan masa utk aku x agak tak berguna nie....kerana perempuan aku nak rosakkan diri sendiri....bodoh kan...sanggup aku menuju kearah yg merosakkan hidup iaitu dengan menghisap rokok....padahal aku x pnah isap rokok...walaupon bapak aku sendiri isap rokok...tapi aku sedikit pon x terlintas nk isap rokok....aku tau rokok bole menjahanamkan idup aku....tp xtau la nape tetibe je aku rasa cm nak amek....sebatang plak 2 aku isap....xpasal2 kpala aku pening....ape lagi mgamuk la mmber aku ble dyorang tau yg aku wat cm 2.....bayangkan....aku dilanda 3 masalah dalam 1 masa....PEREMPUAN,FAMILY dan RAKAN2........ptg tadi aku call mak aku...bgtau masalah aku....nasib bek mak aku jnis yg open minded....dye paham problem aku.....xkn aku nak sayamg pd perempuan yg xde pape perasaan kat aku...bol dy cakap....nsib bek 42 hari....x 42 minggu,x 42 bulan...lau da kama msti sakit menggila...Allah nak tunjukkan kt aku dpan mata.....Alhamdulillah.....setiap kali lepas solat aku mohon pada Allah supaya tenangkan hati ku utk hidup di MICET yg mencabar nie....mngkin pd student2 MICET yg len anggap hidup kt sni cm xde pape...no feeling at all....2 kata omputih la.....tp pd aku hidup kat sni mmang mncabar gler.....nagn jaoh dari mama aku yg slalu ada disisi aku time aku perlukan seorang teman utk berbicara.....guider yg ntah pape....tp kewangan bkn lagi masalah bg aku...aku hanya harapkan kawan2 yg bnyk membantu aku...aku xnk mentiond name dyorang...tkot2 t dyeorang riak plak t.....hehehe....jgn mara ae kawan2....aku risau gak keadaan adik aku yg baru seminggu lbey kat teknik 2....tkot terpengaruh ngan kawan2 yg baru dyorang kenal....maklumla budak baru jaoh dri mak bapak....aku pon mcm 2 gak dlu....hehehehehe....kat dulang paku serpih...kata orang dia yg lebih....berperibahasa plak mlm2 nih...huhuhu...berbalik pd perempuan yg aku nak lupakan tdi......ntahla....kuat ker iman aku nie nak hadapi dunia nie....ramai kawan2 aku suggest kn aku cara2 nak lupakan perempuan 2....n cara yg pling aku rasa cm snang gler nk lupakan adalah ngan cari pengganti...tp aku rasa cm da serik dipermainkan.....xtau la....kdang2 aku jeles tngok kawan2 aku yg da ada teman masing2....rasa cm nk jer baling hnpon aku supaya aku xknal lg hnpon aku n x lg ingat nombor prempuan 2.....lps nie jgn percaya 100% n give100% harapan kt perempuan.....aku da serik seseriknya.......