Wednesday, February 3, 2010

kEkUaTaN kU AdALaH bErKaT DoA BoNdAkU

aku bersyukur pada Illahi kerana still diberikan nikmat utk bernafas dan melihat dunia yg indah ini.....aku tau kdang2 aku penuh ngan kekhilafan...tapi ibuku la yg menerima walau apapun terjadi pd diriku....dye x pnah membuangku....aku bersyukur kerana still mempunyai ibu...aku x bersedia lagi utk kehilangan bonda tercintaku lagi....tp klau 2 da takdir aku terima krn Allah lebih sayangnya....aku mungkin x bole setabah ini tanpa doa seorang ibu....dia la yg bnyk dorong aku utk belajar kesini...kerana dia gak la aku smbung blaja kt sni....tp sume nie aku lakukan secara ikhlas kerana Allah demi ibuku tercinta...Insyallah Ma...abg akan bt terbaik utk family kita....abg akan jdi petunjuk kpd adik2.....terutama pd Am, Mal,Siti,Arif ngan Imran Ma....abg akan utamakan family Ma...sbg anak sulung abg akan bt yg terbaik demi masa depan keluarga kita.......