Thursday, February 4, 2010

CeRiTa UnTuK kAwAn2

assalamualaikum semua....setelah beberapa hari nie aku rasa rilex la sikit pale otak aku.....aku da sedikit tenang ngan masalah2 aku.....1 hari sampai 5 kali aku call mak aku...nak lepaskan rindu kat mak n adik2 aku....lagi2 adik aku yg kecik 2.....Imran namanyer......sekarang nie da dapat mulut....pergh...x berhenti cakap.....geram aku dibuatnyer....cm nak tarik2 pipi dye...ckp kat telefon x same ngan ckp n jmpe face 2 face......aku sayang giler kat fmly aku sejak aku sambung blaja kat sni....


ok la....aku nak kongsi sikit masalah aku supaya dapat kurangkan beban sikit kpala aku nie....aku dpt tau rupanya ex aku coup ngan aku coz dye kesian ngan aku yg pnah coup.....mmang btol aku kenal coup umur aku 18 thn....tp xkn la semata-mata kerana aku x penah coup dye terima aku...aku x mintak pon dye cm 2....aku tau aku baru je frist ngan pompam time 2....tp knape dye yg beria ria ajak aku coup...ape kejadah sume nie.....da tau lau lngsung xde perasaan kt aku nape beria-ria terima aku....klau kawan kan bgos.....xla aku layan dye cm nie skrang....aku x mintak pon diperlakukan sebegitu.....aku x ksah.....tp kerana perbuatan dye yg mcm 2 mmbuatkan aku sakit hati....puas aku pikir ape silap aku sampai jadi cm nie....Alhamdulilah....Allah bg aku petunjuk.....aku dapat sume petunjuk 2....mungkin aku x sesuai utk dye....tp sebelum aku coup ngan dye niat aku nak bawa dye kejalan yg betol....xnk dye wat kesilapan yg ke 2....tp dye sendiri xnk nak wat cam ner....dye x pikir ke yg ayah dye susah payah anta dye blaja kat sni....dy wat cm 2....x ingat ke mak dye kat umah yg sakit.....em.....ntahla....2 dye bole pikir sendiri la kan....dye da besar.....da matured...bole pkir baik buruk....papepon aku doakan dy bt pilihan yg terbaik utk masa depan dye ngan family....jaga tingkah laku dan kawal NAFSU....