Friday, January 29, 2010

MaLaM yG BiAsE BaGi AkU!!!!!!

seperti biasa aku pnyer jadual belaja arini....tdi sku rasa cm diri aku nie ada orang care.....academic adviser aku la yg nasihatkan aku....baru aku tau nak kira GPA dan CGPA aku....pergh....perit siot nak capai 3.00 above......sakit oiii.....tp apepon aku akan cube sdaya upaya aku utk push 2p....lau bole convert turbo otak aku aku nak convert mlm nie gak....baru cpt ckit pick up ngan top speed kpala aku nie....brain power ngan tork otak aku da naik baru bole race ngan pesaing2 dalam kelas aku....baru masyuk....road blok(test ngan kuiz) aku langgar jer....polis(lecture) kejar pon xdapat....huahuahua.....(saje nak samakan aku ngan enjin kereta.....)tp ntah la.....aku tadi baru pas refresh jap subjek Principle Of Chemical Process ngan senior yg dpt dean list 3 taon berturut-turut.....tapi aku xtau nape kepala aku nie lembab semacam....lagi2 bab pengiraan....nak kata boduh 2 cm kejam sngat trhadap diri sendiri.........tp mmang hakikat....ntah la.....huh....minggu dpan aku kne dtg straight latihan caklempong setiap malam....8.30 to 11.30....hadoi....5 hari bln 2 nie nak perform kat city campus depan Presiden UniKL.....huh....cuak siot...tp xpe....minat pnyer pasal aku gagahkan jua....agak setiap ptg aku turun latihan hoki....niat bkn nak wakili universiti....tp nak mantapkan skill hoki aku...bkn nk menunjuk2...tapi nak keluarkan peluh+mantapkan skill+kenal2 ngan senior2....tp skrang agak la ok skill aku....berbalik cter aku malam nie....smbil post blog nie aku layan lagu2 jiwang kump spin...nie dy tajuk lagu ngan lirik dy....

INSAN KU SAYANG KINI MENGHILANG


Mengapakah sayang,
engkau sanggup hancurkan,
Cinta kita tang dibina bersama...

ha.......ha.......ha......
ha.....
tergamaknya ku kau tinggalkan
kau biar hidupku sepi,
mengapa sayang mengapa,
diriku kau tinggalkan

dahulu hanya diriku
kau berikan pengharapan
kuserah cinta yang suci,
tak pernah ku ragui...

Ingin ku rayu memujuk hatiku,
Tidak aku terdaya,
Lantaran berulang kali kau kata
kebencian hatimu
Mengapa sayang,
beginikah akhirnya

Apakah ini,suratan takdir,
suka duka kita dalam nafas cinta berdua,
Insan ku sayang,kini menghilang
musnahlah sudah harapan kita selamanya,
tidakkah kau ingat dulu kenangan bersama,
hingga cinta yang kau beri bersaksi rembulan

Ku sangka engkau setia,
Rupanya engkau berpura-pura
Setelah kasihku serah,
diriku kau tinggalkan



nie la lagu aku dengar time update blog aku nih....heheheh
aku tujukan lagu nie utk orang yg senasib ngan aku......ditinggalkan org tersayang....tapi papepon aku rasa idup solo lagi besh...tp 2 la.....sepi la tanpa tempat utk berkasih sayang....aku da serik kot ngan insan bernama PEREMPUAN......xtau la nape........