Wednesday, January 27, 2010

hAdoi!!!!!!!!

pergh....aq rase arini hari pling penat....nak dikatakan ari penat sedunia...huahuahua(trademark aku nih....)ok2...aku listkan jadual aku arini...

9.00-10.00.....CPP lecture...agak besh..
10.00-11.oo.....peng. m'sia...boring nak mampos....
11.00-1.oo.....technical comunication....dengar nenek kebayan bedtime story....
1.00-1.45....program mentor-mentee....agak teruja coz ada gak yg membela
nasib2 budak KP....
1.45-2.10...makan+solat+berkejar-kejar g claz....(kpala aku da naik sereng da time wat experiment...
2.10-4.45.....lab analytical chemistry(aku gila2 ckit dalam lab tdi...nsib bek x mletop machine AAS aku kerjakan...)
4.45-5.15....solat+mandi jap n memer**t jap.....hehehehe)
5.15-6.30.....Koku khidmat masyarakat....(besh gak....)

bayangkan la aku pnyer jadual arini....pergh....pack kuasa 3 beb.....
esok ringan ckit la aku pnyer jadual...tp yg beshnyer ari jumaat aku lngsung xde claz.....
begitula hidup sbg seoramg pelajar universiti yg x beberapa pandai....