Sunday, January 24, 2010

CAKLEMPONG......emmmmm...aku minat ke x????

aku baru je join group caklempong u aku.....baru jer seminggu...ntahla.....aku xbrape minat sangat alat2 muzik nie...aku cume minat menyanyi jer....lagu asli pon aku minat....xtau la naper group caklempong u aku choose aku sbg penyanyi diaorang...padahal suara aku bukanyer sedap sangat....entahla.....tapi yg menghairankan aku tetibe jer minat aku terhadap muzik tradisional memuncak......ntah la...mungkin irama yg keluar dari mangkuk2 yg diketuk me'release'kan tension aku kot....emmmmm....ntahla....2 benda jer yg bolek me'release'kan tension aku....1:mancing....2:nyanyi&muzik.......aku baru jer sampai dari rumah ker U aku...dalam perjalanan aku singgah la kedai CD....tetiba je aku ternampak CD lagu2 melayu asli ngan tarian melayu........secara tiba2 tangan aku gatal nak beli CD 2.....niat aku beli CD 2 for budak2 caklempong utk mantapkan muzik diaorang.....sejak dari 2 aku terus minat kat lagu2 melayu asli....tadi baru aku test CD 2 kat bilik member aku....pergh....irama dye menyebabkan bulu roma aku tegak berdiri....sungguh mengasyikkan....

konklusinya ku ngan member caklempong aku nak nt anjakan paradigma untuk better dari group batch lepas