Sunday, February 21, 2010

hARi Yg PaLiNg BeSt

hari nie aku berjaya mendaki gunung Datuk...trek dy mmang mencabar gler..tapi aku rasa seronok dan puas....da 2 tahun aku meninggalkan dunia mendaki nie...last daki time aku form 4....tp ble sampai puncak aku rasa puas sangat.tapi cuaca x meingizinkan.....xdapat tengok pemadanganselat melaka...tp xpe...asalkan aku dpt mendaki da kira ok....insyallah bulan 5 nie aku akn daki blek gunung ledang....LEDANGGGG!!!!!here i come.....huahuahua,,,tp kali nie aku akan naik dari asahan...iaitu trek yg mencabar....



semasa aku naik tadi ada la peristiwa2 yg menarik...sorang brader nie dy pnyer hndycam terjatuh....pas 2 plak cari2 xjmpe...aku ksian tngok brader 2 down giler...aku tunpang simpati ye.....DAN ada lagi peristiwa yg agak memaluka....ada seoramg lelaki yg gayat nak ke puncak....da sampai atas tp xnk naik kat puncak tngok pemandangan....pd aku rugi la saper yg x tngok pemandangan 2...k la...nak wat lab report...assalamualaikum...