Wednesday, February 10, 2010

PoSt Yg Ke 2 uTk aRiNiE ^_^

malam nie aku rasa cm segar daripada biasa...ntah2 coz derma darah tdi kot....yg x bek dlm badan aku nie da keluar kot wat selamanya...lau cm 2 bgos gak....bole aku tumpukan stdy aku kt MICET yg agak ok la pd aku....(manusia memang xpnah bersyukur).....

aku dengar mybe group caklempong aku diundang utk majlis perkahwinan.....da la diundang....dibayar plak 2...agak lumayan la gak....tp bkn wang yg aku cari....tp kepuasan....pas 2 ada plak mmber aku offer aku jelajah gua tempurung...bunyi nyer cm besh.....21 Feb nie aku ngan group GPMS g mendaki Gunung Datuk kat N9.....kompom mencabar....aku ske gilar aktiviti yg mencabar nie...lau aku dapat daki gunung nie bermakna nie gunung yg ketiga aku daki...sblom nie gunung Ledang ngan Gunung Belumut kat Kluang,Johor....tp cita2 aku nak mendaki Gunung Kinabalu akan tercapai juga.....lau ada rezeki la.....doakan aku berjaya dalam pelajaran dan dalam hidup.....AMIN