Tuesday, February 9, 2010

MiGrAiN AkU DaTaNg BaLiK

Hadoi.....tetibe je aku rasa murah hati nak menderma...tapi bkn menderma duit...tapi menderma darah....huh.....1st time aku derma darah...tengok dy pnyer jarum da macam jarum jam dinding umah aku jer.....seram+gigil+cuak+best........nurse yg handle aku cakap darah aku cepat gilar turun....3 minit lbey jer da penoh 1 pain darah.....ingatkan kne smpai berbeg-beg darah kne derma.....rupanya 1 pain jer......aku pon excited la gak nak derma nie....1st time kot......mula2 pas 10 minit aku derma aku still ok...pas 2 tetibe jer aku rasa pening2 lalat.....suddenly(suspens nie) migrain aku datang....pergh....sakit ya amat......dala dy tangkap bhg kiri kpala aku jer....sakit siot......Allah jer yg tau sakitnyer mcm maner..... xpasal2 aku skip lecture pengajian m'sia ngan analytical chem.....tdi tutor organic pong aku x buat...juz dtg2 gitu jer...nsib bek aku ada stdy ckit organic n mmber aku da wat tutor 2....

malam nie ada claz ganti organic plak....pas 2 ada plak latihan caklempong.....lau aku x silap 11 Feb nie ada show.....penatnyer x terhingga.....tp tidak mengapa....yg pnting aku da minat kan.....lagu ape ek yg besh aku layan time2 nie....Jamal Abdillah kot...tp lagu ape hah???ntah la...aku malas la nak taip lagi.....denyut2 kt kpala aku still x ilang lagi nih....t lau aku sempat aku aku taip la lirik lagu nie....k la....t aku wat post baru lg...asmekom