Tuesday, February 9, 2010

HoKi + MeNaTe HaRam+LaB RepoRt= SeWeL

adoiyai...da lame siot aku x turun padang hoki....da jadi cam hipotesis plak.....semakin lama xturun ke padang hoki semakin besar perut aku....huh....nak kata ada baby ntah bila la aku pregnant....hum....xtau la....makin lame makin besar kot perot aku nih...agaknyer makan jer kot....aku pon xtau nak ckp aper....da la lab report aku mcm berlambak...nie la padahnyer asyik bertangguh kerja....padan muka dengan aku....saper srok wat kerja bertangguh....huh....(da 2 kali aku mengeluh nie....

aku jdi gian siot ngan stick hoki....ntah la nape.....bnyak gak skill2 baru yg diajar oleh senior2 kat sni...siap ajak aku turun lagi jer esok lepas main...nikmat dy Allah jer yg tau....biar badan penat sikit...yg penting badan sihat n otak aku yg mengong nie cergas....

tp tetibe jer arini dalam aku x perasan aku da isap 3 batang rokok....sebelum nie aku maner pernah isap rokok....tp lepas jer aku isap aku cm melayang ckit...rase cm high plak...hehehehe....(mampos lau mama aku tau aku isap bimatang nie....)...kawan2 aku la yg jdi mangsa aku paw menate haram nie........jgn mara...aku lom lg terniat nk beli menate haram nie....juz try je n nak ilangkn tension....huh....tp stakat nie lom lg la aku ketagih menate haram nie....

akux salahkan sesaper aku isap menate haram nie...aku salahkan diri sendiri jer.....aku yg xbole kawal perasaan aku....(halamak...tetiber jer aku teringat lab report aku yg tergendala kejap dek menposting new post aku...0ok la....this all 2 today....harap aku berubah jadi lebih baik dari yg sudah....teman wanita?????hum.....nanti dulu...xmudah mencari pegganti.....biar aku tumpukan aku punye pelajaran dahulu....ok...chaiyok ACAP.....be the best....aku sayang family aku....huahuahua