Friday, March 19, 2010

2 miNGgU Yg SeRaBuTtTtTt!!!!!!!!!!!!!!!!!

jam dinding yg mati....mengusutkan lagi kpala aku
plastik air yg bergantungan....pemandangan belakang
menyakitkan mata
tong sampah yg penoh giler...mlas nk buang
kettle yg menyabung nyawa kau ketika aku kelaparan
minyak angin yg digunakan utk mengurut sesapa je yg sesat
datang bilik aku...

~sweater yg agak lama x basoh


`joran yg da lame tergantung kat dinding nie...
~da lame x beraksi bersama joran kesayangan aku nih...


~topi yg nk dipakai pd esok hari..
~pening pasal program esok




~laptop baru...makin ada laptop makin kusut...

~nie la name tag yg nk dipakai sok...ader plak aku pengerusi aku yg kne handle sume nie...aku kne laminate...aku yg gunting...aku yg tebuk lubang kt name tag 2...nsib bek ada org yg designkn...nsib bek ejan yg tolong aku....huh...sengal tol



nie la gambar2 pemandangan yg mengusutkan+merilexkan pale otak aku....kawan2 la pengubat duka dan rindu.....aku cuma nk berkongsi ngan sesiapa yg sudi..harap x dicemuh dan dicaci