Friday, March 12, 2010

bApAk rrrrr...bosan giler kat sini.....


aku xtau la nak wat aper malam nie...bosan siot tahap 5 mlm nie....xkan nk on9 je tiap2 hari...mau meletop pale otak aku....
aku suker bnde2 adverture..tp mlm nie xde yg adverture yg aku ble wat...xkn nak tido sampai xbole nak bangun...mampos aku....sakit ooo....aper topik mlm nie eh...ummm...okla topik pasal pompan....

smlm aku rasa cm xpuas hati kt seseorang....mana x nyer....kne kencing trok gler....xkn upa bkak tayar keta smpai RM80.00.gila babi la....stau aku tampal tayar baru jer RM5.00...slalu labour charge free.....mentang2 la org pompan yg bwk....huh.....plak 2 pkai keta sport...kompom2 kne ketuk habis2an......2 la org pompan...bhya kuar mlm2.....lau ada lelaki yg teman kureng ckit bhya....

malam nie target nk overnight kat luar...tp xtau la.....jadi ker x....rancang nk g ayer panas Gadek....aku follow jer...lau jdi aku on....

masalah rumah sewa aku da selesai...dpt gak rumah yg agak cun...3 bilik 2 bilik ar...serumah 6 org......sewa pon 4 rat jer....condition rumah mmang besh...rumah baru la katakan....time lepas deal ngan tuan rumah yg juga seorg anggota tentera kteorg lepak kt gerai makcik kt tepi jalan dlm taman jati 2.....kpala dy mmang sempoi...bole masyuk beb....sori...tdi x smpat amek gambar...sory ae makcik...roomate aku kira belen a.....3 diploma ngan 3 degree....snang plak nk deal ngan dyorg...kpala mon bole masuk...senang kerja aku....

okla....aku nak tunjukkan koleksi kereta2 idaman aku...jgn marah....