Tuesday, March 9, 2010

AKU NAK BERJAYA!!!!!!

pergh......sem 2 nie mmang tough gler rrr!!!!!!aku tnsion glerr!!da la subjek ssah2.....ngan umah sewa lg.....adoi!!!!!kusut.....nk stdy pon xbly concerntrate...hadoi.....

kawan2 laki yg macam haram lg.....aku x paham la ngan dtorang pnye prangai....umor da besar pnjang...tp prangai cm budak2...kusut aku....pas 2 time berselisih nk wat muka kerek.....pahal plak????aku x wat masalah pon ngan ko....yg ko nk badi2 aku pahal plak.....da ckup bgos ker?????

yg lagi sekor nie pinjam wduit aku pas 2 nk wat muka kerek kt aku...asal berselisih jer nk buang muka....pergh...time susah dlu cm aper dtg nk pinjam duit....skrang da dpt duit bt cm x knal aku....cm babi x prangai ko......cm shiyal pon ye gak....lau cm 2 g mampos aku nk respek ko....lantak la ko tua staon ker 2 taon ker 15 taon ker...lau prangai mmang cm babi g mampos aku nk respek......

sume nie cubaan hidup di campus.....btol la ckp cikgu aku.....kt universiti la kita dapat pengalaman yg manis n yg pahit.....yg bestn yg x best....silap2 jodoh kita pon kat sini....tp 2 suma urusan Allah......kita hanya mampu merancang...Allah yg menentukan....

papepon fmly aku 1st....aku nak berjaya utk diri aku n fmly kerana Allah.....