Wednesday, August 25, 2010

PERTENGAHAN RAMADHAN

alhamdulilah...hari nie da 15 hari da dalam bulan ramadhan...diam x diam da 15 hari gak aku berpuasa...rasa cm x sedar plak...pas ramadhan plak syawal...rasa2nya raya tahun nie cm x bermakna pada aku....ntah la...mood nk raya cm xde je...rasa cm nk je beraya kt rumah sewa nie...mls nk balik...tapi mengenangkan fmly aku kt umah 2 sara bersalah plak x balik...raya da x membawa pap2 makna bagiku....kitya disarankan utk menghidupkan ramadhan ...bkn syawal...ni terbalik...solat...hmmmm...xtau la nk cakap...nk kata full penipu besar la..da la menipu ngan diri sendiri...menipu ngan Allah plak...besarnya dosa aku....masyaAllah....huish...macam mana nk istiqamahkan perkara baik....nie baru hak solat..lom hak lain lagi...adoi.....aku pon x tau nk cakap cm ne....

lagi 1 hal...kau serik da nk bercinta lagi..tapi kenapa aku x serik2 lagi...kenapa tetibe je rasa macam seperti dulu lagi...aku da xnk di permainkan lagi...aku da xnk rasa sakit hati...aku da xkn semua 2....tapi kenapa ia datang lagi????KENAPA?????????adakah ini dugaan semasa menuntut ilmu...kenapa harus sekarang aku rasa perasaan nie..bkn akan datang...bkn dahulu....pelik...mmang la normal seorang manusia rasa perasaan sebegini...tetapi...kenapa waktu sekarang????perlukah aku hadapinya ataupon aku hindarinya ataupon aku abaikannya..mana 1 pilihan aku....BUNTU!!!!!!!!!!

rasanya eloklah aku kembali ke tajuk asal...da lari tajuk nie...hehehe...emo sikit tadi...minta maaf...tekanan perasaan...tapi insyaAllah bulan yg baik nie kalau perhubungan nie ketentuan Allah insyaAllah ia akan jadi yg baik..kalau ia hasutan syaitan maka x baik lah jadinya....
INSYAALLAH...