Wednesday, September 29, 2010

MINGGU-MINGGU YANG PADAT

alhamdulilah...sihat lg tubuh badan nie...(poyo...baru jer 19 thn)...
erm.....
cm ne nk mula ekk....
erm...minggu nie agak pack...
assignment,mini project,test blagi...erm...
cm nie la kehidupan sbg pelajar yg x brapa pandai..
tp belagak nk masok U...
padahnya...
erm...
slow2 acap...
aku pcaya ko bole buat pnyer...
alang2 menyeluk perkasam...biar sampai ke pangkal lengan...
hahahahahaha....


jumaat lepas aku perform utk menghiburkan org..
aku sndri x terhibur ngan persembahan aku..
cm aper je...
da tau lagu 2 tinggi ko sbuk nk bawak...
suara ko bkn sedap sngat...
kalu ko baca Al-Quran kn bagus dr ko melalak cm aper...
ntah pape ntah...
da la cm aper..
sem nie ko kne pulun habis2...
jgn nk mgabiskan boreh jo...
ingat mak ayah ko...
yg besarkn ko...
jgn nk main jer......
skrng da minggu ke 11...
jgn dok main x tentu pasal..
duit 2 jimat2 sikit..
jgn dok boros..


haiz.....ape la aku nie...
aku nk balik...
adik aku sakit...
tapi...
kerja belambak...
cm ner nie...'
erm....
mama...
abg rindu kt umah...
erm....