Wednesday, November 16, 2011

1st Annivesary

my first chocolate..:)
my 1st body spray from her..:)
Assalamualaikum..

Bismilahirahmanirohim...

16 November 2011, maka genaplah sebulan tarikh perkenalan kita dengan lebih rapat...
diam x diam da sebulan ae syg..rasa cm baru je semalam..hehehe..maklumlah..org ber'ehem2'
mane sedar pape..tau2 je da final exam da..diam x diam da nk abis semester 5 da..cemburu tngok kawan2 lain da pegi Latihan Industri..aku belum lg..maklumlah..org kurang pandai..kne la 'extend'

rasa mcm x percaya pulak aku da jdi mcm nie..berpusing 360 darjah..dulu lain sekarang lain..kononnya xnak ada teman istimewa..tup2 da ada da..hehehe..x bole nk buat ape la..org da suka kita..terima la dengan seadanya dan hati terbuka..dulu bukan main.."SAY NO TO COUPLE" la.."SINGLE AND NOT AVAILABLE" la..ape la..mcm2 lg la..frust pnye pasal...abis sume kaum hawa aku tiaw...lantak la perasaan dyorg..last2 aku yg sangkut..hehehehe..ape pon tak bole..

lepas habis final nie, mcm biasa la cuti sem..nie yg paling x tahan weyh..dkt 2 bln x jumpa..dy pnye rindu xtau la nk cakap...aduii..lau tiap2 hari call mau kopak kocek aku weyh..xlarat nk msj2 je..da la umah xde line tenet..nk xnk kne gak beli 'berukband'..senang nk contact..mlm2 bole je bergayut sampai lebam..hehehe..kalau phone mmang x la kn..bhya..silap2 tebako hnpon..

pic2 kat atas 2 merupakan brang2 yg dy bagi kt aku...paling aku syg coklat 2..sampai ble2 pon aku xkn bukak..xakan..aku nk simpan sampai ble2

HAPPY ANNIVESARY SAYANG...:)

from your hubby..
ashraf