Thursday, November 17, 2011

TERIMA KASIH SAYANG






Alhamdulilah..

lepas da 1 lg beban dalam hidupku harini..rasa mmang da give-up da smlm...mane x nye..x abis cover habis lg sume chpter..mcm nk pecah kpala aku smlm..alhamdulilah..bole gak aku jawab tadi paper Transport Process..da mcm hape ntah..pelan2 aku ingat balik basic..bole jugak...mcm nie la ko Acap..bole pon..jgn la cepat mengalah..org lain boleh xkn ko x bole...ape da..cepat sangat mengalah...cmnie ke lelaki..adoyai..cmne nk jadi ketua keluarga..bru masalah ckit da give-up..ape da..malu ngan org lain..

disebalik kesedaran aku ada yg telah menaikkan semangat aku..1st adalah family aku yg kedua adalah buah hati aku..hehehehe..chewah..mentang2 la ada buah hati..ske ko ae..heheheh...dy bnyk bg dorongan kt aku time kt sni..teman aku,nasihati aku,bg pendapat kt aku..walaupun aku tau yg dy pon x bole nk solvekn masalah aku..at least dy faham aku,dy bnyk bg dorongan kt aku..segan aku dengan dy..erm..

alhamdulilah setakat nie dy think positive kat aku..dy yg bnyk temani aku ble time aku ada masalah..dy mmang btol2 fahami aku sebagai seorang lelaki..terima kasih awak..saya hargai awk..sy x tau mcm mana nk balas jasa awk..sy xde ape2 melainkan perhatian dan juga kasih sayang yg ada ada untuk sy berikan pd awak..insyaAllah klau ada jodoh kita..saya mmang nk sunting diri awak jadi teman hidup saya..teman saya sampai ke akhir hayat saya..jaga saya time saya sakit...insyaAllah syg..


hubby sayang ayang..<3 <3 <3