Friday, November 25, 2011

SEMUANYA SALAH AKU

asalamualaikum...

hari ni aku rasa btol2 bersalah kat dia..esok last paper final dy..aku bole buat hal pulak..cmne aku bole lupa yg da jnji nk jumpa..da sronok ddok2 makan ngan kawan aku tros lupa..masalahnya aku da jnji..tp 2 la..da terlepas...ermm..aku betul2 rasa bersalah kt dy..da la pg tdi aku buat hal..kononnya nk sje2 je nk merajuk..nk tngok dy concern kt aku ke x..kompom2 la dy concern..siap tnye saiz baju lagi...aku xnk bg..aku tau msti ada udang disebalik mee..mmang x la kn..aku da bnyk meyusahkn dy..xnk lagi akususahkn dy..ngan masalah aku lagi..xtau la ape dy pkir psal aku kn..ermmm..redha je la..nk buat mcm mane...disebabkan aku dy x tenang nk study mlm nie..erm..mmang semua salah aku...da la lps nie 2 bln x jmpe..kalau ada ape perkara yg x diingini berlaku jgn plak aku nk menyesal..pandai ko but pandai la ko tanggung...ermmmm...


-aku tau selama nie aku bnyk menyusahkn kau
-aku cuba untuk jadi yang terbaik untuk diri kau dan aku sndri
-aku xnk perkara yg lepas terjadi balik kt diri aku
-aku mmang besalah dalam hal nie..

sayang,saya nk minta maaf sebab selama nie saya bnyk myusahkn awak..saya tahu yg saya x sempurna..saya cuba utk jadi yg terbaik disisi awak..saya tahu awak mmang marah kat saya..saya pon kdang2 marah kat awak..tp percayalah..x pernah dalam hati saya ada perkataan benci kat awk..walau sekalipon..percayalah..hati saya hanya untuk awak..

i love you so much..:)