Friday, January 6, 2012

DARI HATI KE HATI

ASALAMUALAIKUM

da 2 bulan 20 hari da aku dan dia..
mcm x percaya..mungkin pd org lain kejap
tp pada aku cukup lama..cukup lama untuk mengenali antara 1 sama lain
aku mmang mcm 2..suka pada nombor..
tapi x suka matematik
aku suka ingat nombor2 penting dalam hidupku
aku x suka mengira nombor2 yg menjadi masalah dlm hidupku
menangis..hurm..mungkin x patut utk seorg lelaki..
tp pada aku patut..untuk meluahkan segala yg terpendam dihati..
percayalah..aku bukan seperti yg kau sangka
aku setia pada yg 1..xada yg lain dalam hatiku
hanya engkau seorang


aku tahu aku bukanlah lelaki idaman yg kau impi2 kan
aku hanya seorang lelaki yg belum kenal diri sendiri
masih tercari-cari hala tuju dan cita2 sendiri
belun kenal apa erti kehidupan sebenar..
percayalah.aku cuba untuk menjadi lelaki pilihan hati kau..
aku akan cuba memahami diri kau yg sebenar..
tiada manusia didunia ini dilahirkan sempurna.
hanya Allah sahaja di alam ini..
aku cuba utk menjadi yg sempurna seperti yang kau pinta..
aku tahu disaat kau derita aku bkn teman yg istimewa utk kau bercerita
aku cuba utk jadi yg pertama utk kau bercerita segala isi hati kau
mungkin kau x selesa..tapi aku sedia utk berada disamping kau walaupon jauh dimata

utk diri aku sndri..aku telah memberikan segala isi hati aku kepada kau..
hargailah cinta yg telah aku curahkan kepada kau..
aku x mintak lebih...
cukup sekadar memahami dan menyayangi aku..
mmang aku manja..
sebab aku x mahu kehilangan org yg aku sayang dan org yg aku manjakan

mungkin cukup sekadar ini coretan isi hati aku...
insyaAllah lain kali aku coretkan disini..
ASALAMUALAIKUM...:)