Wednesday, February 8, 2012

AKU SUDAH MENCUBA..TAPI...

asalamualaikum
erm.. arini 8 feb 2012, tepat pkul 2.20 pg
bnyk bnde aku nk cter sepanjang 1 hari nie..
hari nie gka aku terus terang ngan dia..
aku terus terang sape org yg aku suka dari dulu..
maafkan saya..
terus terang saya katakan..
sebelum ini saya memang x pernah ada rasa cinta kat awak..
tetapi selepas saya mula bersama,rasa 2 datang secara perlahan2..
saya pon xtahu macam mana bole datang..
serius,sebelum declare,sy mmng langsung xde harapan kat awak..
saya cuma anggap awk sbg seorang kawan..
x lebih dari itu..tapi saya memang mudah mesra dengan orang..
saya anggap kawan leaki da perempuan sama..
tetapi awak pula fikir lain...
kemesraan saya membuatkan awk plak suka saya..
dalam hati saya berkata,why not mencuba..at least xde la aku nie forever alone..tapi semakin lama rapat ngan awak semakin saya sayang awak..
semakin saya cinta awak..xtahu la..mungkin layanan awak terhadap saya kot..2 yg sy terpikat 2..maklumla..x pernah lagi rasa disayangi betul2..first time kn..memang la saya kena betul..tapi sampai sekarang saya x bole buang perasaan saya tu..xtahu kenapa..saya cuba utk melupakan awak dengan cuba utk bersama yang lain..tapi ternyata perasaan saya kat awk..cuma nafsu shj yg ada pd yg lain..saya x mahu hubungan berlandaskan nafsu semata..x redhai Allah..saya nk rasa cinta itu berdasarkan cinta kepada Nya..saya harap perasaan saya terhadap awk nie berkekalan hingga ke akhir hayat saya..saya xnk bg peluang utk org lain ambil hati saya
hati saya ada pada awak..awk da ambil..awk bertanggungjawab utk menjaganya...jgn pulangkannya..tp jikalau sudah ketentuanNya..saya redha..andai awk jumpa yg lagi bagus dari saya yg memang x bagus nie xpe la..
saya terima ngan hati yg ikhlas..awk teruskanlah hidup awak..saya tetap macam nie..andai suatu hari nanti awak perlukan saya,awk carilah saya..saya tetap ada disini..andai saya sudah tiada saat awak perlukan saya,sedekahkanlah AlFatihah utk arwah saya,moga roh saya tenang disana..jangan ditangisi pemergian saya..setiap yang berlaku itu ada hikmahnya..
1 lagi..seumur hidup saya..saya xakan lupa setiap 16 haribulan..itu tarikh keramat bagi diri saya..

awak..
sekali lagi...
bg peluang utk diri awak terima saya seadanya..walaupun saya x sempurna, saya cuba utk jadi sempurna...semua terletak ditangan awak..


                                                                                    yang benar
                                                                                        Ashraf