Friday, February 10, 2012

MENYENDIRI LAGI

asalamualaikum
alhamdulilah..
hari ini malam jumaat,malam nie jugak aku sendiri..
hehehe...mcm suka je perasaan aku psal statement nie..tp dalam hati siapa tahu...menangis lagi..hurm..
xpe la..aku kene redha la kn..terima la segala yang aku buat..
tapi...erm...2 tahun aku tutup pintu hati aku untuk perempuan..kerana kau aku buka semula hati aku..
setelah kau dapat hati aku,kau buang hati aku tepi jalan..sama seperti apa yang aku alami dahulu..takpe la kan..
da memang nasib aku macam nie..kutip,buang,kutip buang..
da biasa da..xpe la..lepas nie aku tekad..cari duit dulu..pas 2 aku suruh mak aku carikan jodoh untuk aku...
terima jelah..mak aku je yg tau aku nie macam mana..dia x pernah halang ape yg aku nak buat..
xpe la..sekarang kau buang aku..ko kene ingat..dunia nie bulat..esok kalau susah jangan cari aku...ko hadaplah sendiri..xpyah gatal2 nk kacau aku..time 2 aku da berjaya da..ko pilih jalan ko,aku pilih jalan aku..
mungkin Allah temukan org yang salah dahulu sebelum aku bertemu dengan org yang betul..xpe la..redha je la..
ramai lagi org perempuan kat luar sana..lagi mengancam...hehehehe,,aku akan pastikan ape yang ko buat ni salah..ko SALAH.

xpela..hari ni hari kau..esok lusa hari aku..terima je la..