Monday, February 13, 2012

YES,MEMANG AKU DA SINGLE SEKARANG,KENAPA?


asalamualaikum sebagai pembuka bicara.
tangan dah keras lama tak bepena,
bila bicara soal cinta,
xde masalah aku berfikiran terbuka

chewak\h..berpantun pulak aku kan..maklumlah..memartabatkan bahasa melayu la katakan..xde la asyik nk ngan bhsa org lain..lupa jati diri sendiri..hehe..xde la..gurau je la..terpulang la pada masing2 punya pendapat..
alhamdulilah..aku rasa tenang da relaks walaupun aku xde dia..aku bole je teruskan kehidupan aku seperti sediakala..ok je..xde la menonggeng mcm dulu..mungkin pengalaman semalam mengajar aku untuk hari ini, esok dan selamanya..hehehe..berfalsampah pulak aku nie..

ok2..aku terus terang..walaupun baru je bpe hari aku break ngan dia,aku rasa mcm xde pape yg berlaku..xpe, ko ikot jalan ko,aku ikut jalan aku..aku ngan mmang x ditemukan utk bersama..xde persamaan langsung..
tapi yg buat aku musykil, aku rasa mcm x de rasa perasaan serik pulak nk jatuh cinta lagi..aku rasa macam aku da jatuh cinta balik dgn seseorang pulak..tp biasalah..perasaan aku je kot..bila keluar ngan kau, aku rasa selesa,aku rasa mcm nk cerita semua kat kau..walaupun ko bkn taste aku,tapi aku rasa selesangan kau..kau bole nk dengar cerita aku,masalah aku,then aku memang bole dengar masalah kau..rasa mcm ada chemistry pulak.,hehehe..mengarutlah..xpe..klau berkawan pon ape salahnya kan..xde salah pun..tp 2 la..rasa takut utk disakiti 2 ada la jgak kan..xpe la slow2..aku tau kau pon baru je lpas break ngan bekas bakal suami kau kan..kau mmng suka gila kat laki 2..so aku x paksa kau la..then aku dengar kau pon ada suka jugak seorang laki yg lebih matang dari aku..so aku xnk la spoil mood kau kn..aku senyap je la..selagi kau bole hang out sama2 ngan aku 2 pon da kira bersyukur la..melihat kau dari dekat..hehehe..kau gembira aku pun tumpang gembita..asalkan kau bahagia..mungkin kau x bole terima aku kot..yela..aku ni siapa kan..

tapi xpe..aku suka kau dari jauh pun da ckup ok da..yg penting hati aku senang..:)
aku teruskan hidup aku seperti biasa..xde masalah pon..yg penting kawan2 aku still ada yg lebih memahami aku yg mmng susah difahami nie..memang aku senang nk masik ngan org..tapi x semua org bole masuk ngan aku..melayan karenah aku..xpe..1 pergi 10 kucari,10 pergi 100 ku temui,100 pergi 1000 kucari ganti..apa ada hal...nisbah lelaki lebih ramai daripada perempuan..aku x perlu risau,akan ada punya jodoh aku yg sudah tertulis sejak aku dalam kandungan mama aku lagi..insyaAllah..


berbalik topik tadi
aku x hadaplah ngan kau,kau ingat bila ada org syg kau,kau bagus sangat,blah la weyh..kalau kau x ubah perangai kau yg sekarang nie sampai bila2, insyaAllah memang kau membujang la sampai ketua..aku xtau la lelaki yg mcm mana lagi yg kau nk..semua kau da hadap..sedar diri ckit la weyh..andai kata kau terbaca post aku nie..aku mintak maaf la bnyk2..bnde nie mmang kenyataan bagi kau..aku x bole nafikan la..aku tau aku pon ada gak buat silap..tp xde la sampai mcm 2 sekali..fikir2 la sama2 da besar..bulu jembut pun masing2 da panjang da..fikir elok..
apa2 pun..aku mengingatkan diri aku sendiri...aku memang x perfect,at least, aku cuba jadi perfect

asalamualaikum..
peace,no fight..:)