Wednesday, May 21, 2014

Hari Ini Dalam Sejarah

Asalamualaikum pembuka bicara,
Tetiba terasa rajin pulak nk buat entri baru kat blog ni,ada tenet kan,so rajin la gua update,hehehe,
Gua rajin update sebab semalam telag genaplah umur aku 23 tahun mengikut kalender masihi,kalau ikut kalender hijrah da lebih da 23. Semalam jugak diadakan meeting tergempar untuk pnc, meeting dibuat untuk mengekalkan jawatan state leader bagi negeri johor oleh boss zakri,jawatan tu utk sampai akhir hayat n titisan darah yang terakhir. Aku pon terkejut bila baca balik kandungan surat aku janji tu,tapi boss t.etap sain jgak surat tu,so maknanya dia terima la,hehehe

Lepas meeting diaorg buat perbincangan secara tidak formal,lebih kepada berbual kosong,,dalam sbuk2 berbual kosong,teriba acara membaling tepung pulakjadi,mentang2 aku punya besday pulak,terus aku kena baling,diaorg target ijat,last2 ngan aku skali kena

1st time dalam sejarah hidup aku diaorg sambut besday aku,setakat ni aku x penah lagi merasa kena sambut kaw2 besday,merasa tepung kat kepala,sebelum ni aku cuma kena tempias besday orang je,kene jgak tepung tapi bkn besday aku,papepon aku rasa bersyukur sangat da sampai dah umur 23 thn, alhamdulilah masih lagi dikurniakan kesihatan dan akal fikiran yang waras(kalau tak waras rasanya akux bolekot buat entri baru ni,lupa password kot)

Setakat ni je kot yang aku mampu taip,lepas ni nantikan kemunculan entri baru iaitu kesinambungan entri cetusan hati untuk kekasih imaginasi part 2 ae,asalamualaikum