Tuesday, March 19, 2013

MARAH BUKAN SIFATKU

asalamualaikum..

tetibe rajin pulak update kat sni,ntah la,mungkin aku bosan kot..xtau nk cakap apa,aku tak tahu mana dan pada siapa aku nk bercerita,memang zahirnya aku seorang yg happy go lucky,banyak bercakap,tapi tu hanya luaran,dalaman aku sapa yg tahu,mesti aorg ingat hidup aku senang je,xde masalah..ternyata silap besar bak ang..aku memang seorang yang bermasalah..aku x tahu lagi nk cakap macam mana..kat mana silapnya tu ae,aku pon xtau la..

Berbalik pada tajuk,memang aku jenis yang baran,cepat melenting,tapi pada aku marah bukan penyelesaian masalah..aku lebih suka berbincang,guna cara diplomasi,baru kita bole selesaikan masalah..minggu ni agak stress,ASB punya pasal serabut kepala aku,nk menyatukan banyak kepala susah,memang susah ye adik2 akak2..memang susah,teutamanya org yg suka buat kepala sendiri..memang sakit nk handle,yg jadi mangsa aku la,semua mgadu kat aku,yg lagi sakit aku AJK bhg teknikal..maknanya A to Z aku kene handle..paling sakit bab penyusunan lagu n minus one,kalau ada problem,akulah yg dipersalahkan..aku cuba sehabis baik aku n aku kerahkan semua pengalaman yg aku ada sebelum ni dalam bidang setting lagu untuk ASB kali ni..

aku da rasa lain la dgn kau,dlu ko bkn main janji la ape la..last2 ko jugak yg tahi..lagi skali TAHI..agak bengang ngan sikap kau,aku ingat ko lain,rupanya ko lain..sudahlah,aku penat nk layan kerenah kau..takde aku pon kau bole hidup kan..snang je kau hidup,semua kemudahan kau ada..aku hanya menumpang je kan..so xpe la..aku x penting pon pada kau..bila susah cari aku..aku kan mudah dipergunakan..apa ada hal..bende kecik..aku x marah la..tapi kau silap...aku simpan je satu2 yg ko buat..sampai masa aku letup,sia2 la kau lpas ni..xpe..kita main tarik tali dlu la ae..ko tarik aku release..sampai masa ko tarik aku sentap balik,time tu jgn tanya kenapa ye..harap maklong..

aku rasa cukup kot lpas ni...aku da mls da nk ambik tau psal kau...kalau kau x pandai nk hormat cara aku jangan mimpi la aku nk hromat cara kau lpas ni..hati2 la dgn aku lepas ni ye..bila2 je bole meletus..habar aku ngan kau da makin tipis..

tu je kot yg aku bole taip malam ni..malas da nk taip panjang2.xguna jugak..yg pnting aku da x susahkan hidup kau..
asalamualaikum